diumenge, 29 de gener del 2012

Gent desagradable...

En un avió...


Una dona blanca, d'uns 50 anys, va arribar al seu lloc assignat i va veure que estava al costat d'un passatger negre. Visiblement molesta, va cridar l'hostessa.

"Quin és el problema, senyora?" Preguntà aquesta a la passatgera.

"Però que no ho veu?" - Va dir la dona - "Vostè m'ha assegut al costat d'un negre. No puc estar al seu costat. Vostè m'ha de donar un altre seient.

"Siusplau, calmis" - va dir l'hostessa - "Per desgracia, tots els seients estan ocupats, però vaig a veure si encara ens en queda algun.

L'hostessa surt i torna uns minuts més tard.

"Senyora, com li he dit, no hi ha cap seient lliure en aquesta classe. He parlat amb el capità i m'ha confirmat que efectivament no n'hi ha. Únicament tenim un seient lliure a primera classe." - Abans de que la dona fes cap altre comentari, va prosseguir - "Miri, es inusual per a la nostra empresa permetre que un passatger passi a primera classe. Encara així, donades les circumstàncies, el capità creu que no seria adequat obligar a un passatger a viatjar al costat d'una persona desagradable." - I dirigint-se a l'home negre, l'hostessa va dir - "Així que, Senyor, si vostè vol ser tan amable d'agafar el seu equipatge de mà, li hem reservat un seient a primera classe."

Tots els passatgers, que sorpresos estaven atents a l'escena, van començar a aplaudir, alguns aixecats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada